здравейте колеги, моля за мнение дали по-високия разход на моя боксер (145 1.6) на дълъг път (8.5/100) не се дължи на дефектирал компонент и за това да свети тази лампа след като мотора загрее достатъчно (дълъг път)? идиотката върви чудесно, загрява нормално, карам я в режим (90 -120) и пак гълта като смок ...
Известие
Collapse
No announcement yet.
свети ми дюзата / инджекшън/
Collapse
X
-
нищо странно не забелязвам, не гори масло, не клати обороти, предполагам че е МАП сензор или дросел, знам ли... лампда сонда? има ли нещо, за което трябва да се оглеждам, или ослушвам, или на каква диагностика да я водя? по каталог трябва някъде към 7 да гори в това темпо, двигателя ми е на около 160 К километра и никога не е виждал зор (предишния собственик беше млада майка) а и аз я 'галя' и 'глезя' тая кошница ..
Comment
-
Първоначално публикувано от sveth Покажи съобщениенищо странно не забелязвам, не гори масло, не клати обороти, предполагам че е МАП сензор или дросел, знам ли... лампда сонда? има ли нещо, за което трябва да се оглеждам, или ослушвам, или на каква диагностика да я водя? по каталог трябва някъде към 7 да гори в това темпо, двигателя ми е на около 160 К километра и никога не е виждал зор (предишния собственик беше млада майка) а и аз я 'галя' и 'глезя' тая кошница ..166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer
Comment
-
мерси, ще направя диагностиката, похвално е, че вълците не спят
Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщениеАко е мап надали ще върви безпроблемно. По-скоро се насочи към ламбда сонда. Ама това на сляпо и с налучкване. Диагностиката най-добре ще покаже.
Comment
-
Колега, и аз съм със същия двигател, ходих на диагностика и ми казаха че е ламбда-та, (разхода ми зимно на къси растояния беше 18-19) след смяната падна на 14-15 но това със светещата дюза си остана, когато колата позагрее си светва. Отказах се от следващи манипулации. Та ако при теб се окаже друго може и аз да се хвана да я пооправя.
Comment
-
Първоначално публикувано от bocko Покажи съобщениеНикой не обясни как влия този регулатор на бензина
на разхода,като същият е на излишното гориво?166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer
Comment
-
Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщениеРегулаторът използва вакуума от смукателния колектор. Ако мембраната му се пробие, бензинът почва да влиза директно в колектора.
Comment
-
TONOV стига ве ти си един от компетентните хора в този форум.
Ако го няма вакум регулатора на горивото какво става?
За първото нещо което се сещам е падане на налягането в рейките от там и по трудно палене.
Гледай сега какво става!!!
При смяна на горивната помпа установих,че регулатора на бензина е на излишното гориво/защо ли винаги съм мислил,че е на входящото не знам/ Както каза tonov в мнение #11 може да пуска бензин в смукателните колектори.От там се кача и разхода ама много върви няма кой да те хване
Поради високата цена на този регулатор за пореден път питам някой който знае имали промяна в работата на мотора без него.
Идеята е да се замести с ел.клапан за да държи налягане в дюзите
Comment
Comment