Известие

Collapse
No announcement yet.

свети ми дюзата / инджекшън/

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • свети ми дюзата / инджекшън/

    здравейте колеги, моля за мнение дали по-високия разход на моя боксер (145 1.6) на дълъг път (8.5/100) не се дължи на дефектирал компонент и за това да свети тази лампа след като мотора загрее достатъчно (дълъг път)? идиотката върви чудесно, загрява нормално, карам я в режим (90 -120) и пак гълта като смок ...

  • #2
    определено щом свети лампата имаш някакъв проблем. забелязваш ли нещо странно в поведението. иначе нормалния разход извънградско е с около литър надолу при това темпо.
    точка

    Comment


    • #3
      нищо странно не забелязвам, не гори масло, не клати обороти, предполагам че е МАП сензор или дросел, знам ли... лампда сонда? има ли нещо, за което трябва да се оглеждам, или ослушвам, или на каква диагностика да я водя? по каталог трябва някъде към 7 да гори в това темпо, двигателя ми е на около 160 К километра и никога не е виждал зор (предишния собственик беше млада майка) а и аз я 'галя' и 'глезя' тая кошница ..

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от sveth Покажи съобщение
        нищо странно не забелязвам, не гори масло, не клати обороти, предполагам че е МАП сензор или дросел, знам ли... лампда сонда? има ли нещо, за което трябва да се оглеждам, или ослушвам, или на каква диагностика да я водя? по каталог трябва някъде към 7 да гори в това темпо, двигателя ми е на около 160 К километра и никога не е виждал зор (предишния собственик беше млада майка) а и аз я 'галя' и 'глезя' тая кошница ..
        Ако е мап надали ще върви безпроблемно. По-скоро се насочи към ламбда сонда. Ама това на сляпо и с налучкване. Диагностиката най-добре ще покаже.
        166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
        ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

        Comment


        • #5
          ---
          Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 23:13.
          Арфа Ромео 146 1.6 боксер

          Comment


          • #6
            мерси, ще направя диагностиката, похвално е, че вълците не спят
            Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
            Ако е мап надали ще върви безпроблемно. По-скоро се насочи към ламбда сонда. Ама това на сляпо и с налучкване. Диагностиката най-добре ще покаже.

            Comment


            • #7
              колата има ли газ. иначе и аз бих заложил първо на ламбда, след това-изменени стойности на датчик темпиратура двигател или датчик температура въздух, освен това- пробит регулатор на бензина.
              точка

              Comment


              • #8
                И моята е така(1.6 бокс) както си карам с 90км светне за 5мин и после си гасне.Ще следя темата и аз маи. имам газчица

                Comment


                • #9
                  Колега, и аз съм със същия двигател, ходих на диагностика и ми казаха че е ламбда-та, (разхода ми зимно на къси растояния беше 18-19) след смяната падна на 14-15 но това със светещата дюза си остана, когато колата позагрее си светва. Отказах се от следващи манипулации. Та ако при теб се окаже друго може и аз да се хвана да я пооправя.

                  Comment


                  • #10
                    Никой не обясни как влия този регулатор на бензина
                    на разхода,като същият е на излишното гориво?
                    МЕТАН

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от bocko Покажи съобщение
                      Никой не обясни как влия този регулатор на бензина
                      на разхода,като същият е на излишното гориво?
                      Регулаторът използва вакуума от смукателния колектор. Ако мембраната му се пробие, бензинът почва да влиза директно в колектора.
                      166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                      ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
                        Регулаторът използва вакуума от смукателния колектор. Ако мембраната му се пробие, бензинът почва да влиза директно в колектора.
                        Това е ясно,а ако го няма?Имай в предвид,че е на излишното гориво!
                        МЕТАН

                        Comment


                        • #13
                          Ако го няма кое?
                          166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                          ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                          Comment


                          • #14
                            TONOV стига ве ти си един от компетентните хора в този форум.
                            Ако го няма вакум регулатора на горивото какво става?
                            За първото нещо което се сещам е падане на налягането в рейките от там и по трудно палене.
                            Гледай сега какво става!!!
                            При смяна на горивната помпа установих,че регулатора на бензина е на излишното гориво/защо ли винаги съм мислил,че е на входящото не знам/ Както каза tonov в мнение #11 може да пуска бензин в смукателните колектори.От там се кача и разхода ама много върви няма кой да те хване
                            Поради високата цена на този регулатор за пореден път питам някой който знае имали промяна в работата на мотора без него.
                            Идеята е да се замести с ел.клапан за да държи налягане в дюзите

                            МЕТАН

                            Comment


                            • #15
                              ---
                              Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 23:11.
                              Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                              Comment

                              Working...
                              X